…om bl.a. USA och lär flytta dit med sin sexhövdade familj efter valet.

Redan i somras började familjen prata om att göra verklighet av en gammal dröm och för två veckor sedan bestämde de sig står att läsa i AB

Vidare står att läsa om en annan dröm han har:  Jag vill vara med i regeringen. Men först måste jag få frågan. Jag är säker på att det går att lösa om Mona vill ha mig i sin regering (sic!). Jag vet att jag inte kommer att ångra mig, och jag vet att jag skulle ångra mig resten av livet om jag inte gjorde det här nu när jag har möjligheten.

Jag säger så här – åk du till USA Thomas! Gör slag i saken med din dröm # 1)

Sayonara. Kicka lite boll, skriv nån kioskbok. Ha det bra.

Vad gäller din dröm #2) så säger jag bara – glöm din dröm! Kommer liksom inte hända. Inte på mitt skift!  😉

                                                                                                                                                                                                                                                                          Thomas Bodström