Det har onekligen varit en händelserik höst och jag har verkligen låtit mig flyta upp av den kraft som långsamt men regelbundet strömmat åter till mig efter närmare tre djävulusiska år bakåt. (Djävulusiska av olika anledningar.) En ny blogg är bara en liten del av rätt så stora förändringar i mitt liv.

Fr.o.m. första december är jag t.ex. villaägare. Ett kedjehus på 139 kvm med 604 kvm tomt i Täby Kyrkby inköptes i september. Ett spännande och mycket trevligt projekt som för bara ett år sedan kändes som en rent löjeväckande utopi givet den situation jag då befann mig i. Av detta kan man dra den enkla slutsatsen att – ja, det finns en morgondag! Oavsett hur den innevarande dagen ser ut eller hittills har sett ut. (Detta utan pretentioner att uppfattas som en hobbypsykolog med snömos av yppersta kvalitet som främsta signum. )

Nu har jag släppt handbromsen och fordonet Holma får nu rulla fritt mot och in i framtiden – oavsett vilken fart jag uppnår i det medlut jag äntligen hamnat i.

Jag har anledning att återkomma med mer livsomvälvande detaljer i mitt liv inom kort. Så håll utkik!